Îi vreau pe afiş pe Ahmadinejad, Chavez şi Condoleezza Rice

Cum pentru ce ?… Pentru o campanie de promovare a Bucurestiului ! 😉

Clinton, Sarkozy şi Berlusconi promovează Amsterdamul

O agenţie olandeză de publicitate a realizat, de Ziua Reginei, o campanie în care utilizează imaginea unor personalităţi politice internaţionale precum secretarul american de Stat Hillary Clinton, preşedintele francez Nicolas Sarkozy sau premierul italian Silvio Berlusconi, informează Le Monde.


Astfel, agenţia de publicitate Amsterdam Partners a realizat mai multe execuţii în care apar politicienii menţionaţi. Astfel, Hillary Clinton este prezentată purtând o perucă portocalie şi îndemnând publicul să se distreze, în timp ce Nicolas Sarkozy şi Silvio Berlusconi apar braţ la braţ într-o altă execuţie, fiind prezentaţi înconjuraţi de un şarpe boa portocaliu şi promovând şi ei distracţia.

Posterele din cadrul campaniei de Ziua Reginei sunt afişate, de miercuri, în circa 200 de staţii de autobuz şi vor ilustra circa 160.000 de cărţi poştale distribuite gratuit.

Campania ar fi trebuit să includă şi un al treilea poster, în care apăreau Barack Obama şi Vladimir Putin, ambii purtând tricouri inscripţionate cu sloganul “Sărută-mă, sunt beat!”. Cu toate acestea, publicaţia De Telegraaf explica, în ediţia de marţi, că ultimul poster a fost retras deşi nu a fost depusă nicio plângere oficială.

Cu toate acestea, reprezentanţii Amsterdam Partners spun că decizia retragerii posterului era normală. “Presa rusă ne-a avertizat. Vladimir Putin nu bea niciodată şi a-l prezenta îmbrăcat într-un tricou cu inscripţia «Sărută-mă, sunt beat» s-ar putea să genereze o interpretare greşită. Nu vrem să dăm naştere la probleme în relaţiile dintre Amsterdam şi Rusia”, au spus ei.

De Telegraaf a mai menţionat că ambasada Franţei a cerut şi ea retragerea vizualului cu Nicolas Sarkozy, însă oficialii francezi au dezminţit acest lucru. Ataşatul de presă al ambasadei a explicat că instituţia nu a avansat o astfel de solicitare din motive care ţin de dreptul la liberă exprimare.

Preşedintele francez a atacat deja în justiţie numeroase campanii de publicitate care i-au exploatat imaginea, în special liniile aeriene Ryanair, pentru “atingere adusă dreptului la imagine în lipsa consimţământului şi în scopuri publicitare”.

În fiecare an, pe 30 aprilie, oraşul Amsterdam primeşte între 500.000-800.000 de vizitatori cu ocazia Queen’s Day, care celebrează aniversarea defunctei regine Juliana. Mii de persoane invadează străzile capitalei olandeze, îmbrăcate în portocaliu, culoarea familiei regale, pentru a lua parte la festivităţi în aer liber, în pieţe, pe canale şi în locuri publice.

Sursa: Articol preluat de pe Mediafax

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Leave a Reply!