Marketing Sportiv

 
Si acum, sa va/ma explic! Ideea unui blog de marketing sportiv dateaza din 9 martie 2009; sedus si abandoant, blogul a stat cuminte si a asteptat ca nebunul sa-si aduca aminte de el aproape vreo 2 ani, mai precis pana pe la 1 martie 2011; sigur ca, luandu-ma cu altele, abia astazi reusesc sa va spun de el…, ce mai promovare imi fac si eu…, te doare capul! :))

Hai sa va spun de ce tocmai marketing sportiv! Acum vreo doi ani, mai precis pe 19 mai, pe blogul vechi, am postat un articol prilejuit de castigarea de catre Barcelona a UEFA Champions League. Pana la ora la care va scriu, a avut peste 30 500 de vizualizari. Mai departe, intelegeti voi! 😉

Hai sa va mai spun si de ce tocmai azi m-am trezit sa va anunt! Ei bine, ca orice stelist nostalgic, v-as zice ca 7 mai ar trebui sa fie ziua cea mare a marketingului sportiv din Romania; si chiar daca n-as simpatiza cu Steaua, v-as spune acelasi lucru, din motive pe care cred ca nu mai e nevoie sa le explic, cel putin nu aici sau acum.

Mai zic si ca titlul disertatiei a fost “Contribuţia marketingului la dezvoltarea sportului în spaţiul european” ca sa fie si mai clar de unde nebunia cu marketingul sportiv sau o sa ziceti ca ma laud aiurea pe-aici?!…

Cam asta ar fi… Nu prea am avut eu tragere de inima sa va prezint ca la carte despre ce e vorba, dar m-oti ierta voi… Asadar, considerati-va anuntati, iar in masura in care sunteti curiosi unii dintre voi sa vedeti despre ce e vorba, blogul si pagina de pe Facebook va stau la dispozitie.

P.S. Anunt important pentru orice persoana interesata sa optina in scop didactic sau de afaceri, informatii cu privire la marketingul sportiv: faptul ca voi tine un blog specializat nu inseamna ca sunt si dispus sa ofer gratuit informatii sau consultanta in acest domeniu. Fie munciti sa le obtineti, fie platiti sa le obtineti!


Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Leave a Reply!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Follow on Feedly